Особливості формування у студентів вищих навчальних закладів ціннісного ставлення до фізичної культури за когнітивним компонентом
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%25pКлючові слова:
студенти ВНЗ, ціннісне ставлення, фізична культура, когнітивний компонент.Анотація
У даній статті подано результати експериментального дослідження проблеми формування ціннісного ставлення до фізичної культури у студентів вищих педагогічних навчальних закладів за когнітивним компонентом.
Посилання
Бездухов В.П., Мишина С.Е., Правдина О.В. Теоретические проблемы становления педагогической компетентности учителя / В.П. Бездухов, С.Е. Мишина, О.В. Правдина. – Самара: Изд-во СамГПУ, 2001. – 132 с.
Кривошеєва Г.Л. До проблеми формування культури здоров’я студентів університету / Г.Л. Кривошеєва // Зб. наук. праць Бердянського держ. пед. ін-ту імені П.Д.Осипенка. – Бердянськ, 2002. – С.171-178.
Терещенко Ю. Світ обертається довкола творців нових цінностей. Освіта як екзистенційний пріоритет України / Ю. Терещенко // Віче. – 2001. – № 6. – С.108-
Хоружа Л.Л. Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика / Л.Л. Хоружа. – К.: Преса України, 2003. – 319 с.