Особливості формування у студентів вищих навчальних закладів ціннісного ставлення до фізичної культури за когнітивним компонентом

Автор(и)

  • Євген Козак Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%25p

Ключові слова:

студенти ВНЗ, ціннісне ставлення, фізична культура, когнітивний компонент.

Анотація

У даній статті подано результати експериментального дослідження проблеми формування ціннісного ставлення до фізичної культури у студентів вищих педагогічних навчальних закладів за когнітивним компонентом.

Біографія автора

Євген Козак, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

доцент кафедри спорту і спортивних ігор

Посилання

Бездухов В.П., Мишина С.Е., Правдина О.В. Теоретические проблемы становления педагогической компетентности учителя / В.П. Бездухов, С.Е. Мишина, О.В. Правдина. – Самара: Изд-во СамГПУ, 2001. – 132 с.

Кривошеєва Г.Л. До проблеми формування культури здоров’я студентів університету / Г.Л. Кривошеєва // Зб. наук. праць Бердянського держ. пед. ін-ту імені П.Д.Осипенка. – Бердянськ, 2002. – С.171-178.

Терещенко Ю. Світ обертається довкола творців нових цінностей. Освіта як екзистенційний пріоритет України / Ю. Терещенко // Віче. – 2001. – № 6. – С.108-

Хоружа Л.Л. Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика / Л.Л. Хоружа. – К.: Преса України, 2003. – 319 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-11-02

Як цитувати

Козак, Є. (2010). Особливості формування у студентів вищих навчальних закладів ціннісного ставлення до фізичної культури за когнітивним компонентом. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%p