Оптимізація фізичного і розумового виховання молодших школярів у процесі туристично-краєзнавчої діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%25pКлючові слова:
оптимізація, фізичний розвиток, розумовий розвиток, рухи, учні, туризм, початкова школа.Анотація
Рухи є важливим засобом, який сприяє розвитку мозку в цілому, а також таких його функцій, як мовлення, мислення, пам’ять, аналіз, синтез. Фізичний і розумовий розвиток учнів молодшого шкільного віку за допомогою туризму надає можливість оптимізувати процес освіти і виховання в установах початкової школи.
Посилання
Бочарова Н. И. Организация краеведо-туристской деятель ности старших дошкольников: метод. рекомен./ Н. И. Бо чарова – М: ЦЦЮТРФ, 1996. – №2. – С. 11–12.
Выдрин В.М. Осмысление интегративной сущности фи зической культуры – магистральный путь формирования ее теории / Выдрин В.М., Курамшин Ю.Ф., Николаев Ю.М. // Теория и практика физической культуры. – 1996. – №5. – С. 145–148.
Вільчковський Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку / Е.С. Вільчковський. – Львів: ВНТЛ, 1998. – 336 с.
Завьялова Т.П. Дошкольный туризм: проблемы, поиски, решения / Т.П. Завьялова // Физическая культура: воспи тание, образование, тренировка. – 2001. – №2. – С. 45–51.
Остапец А.А. В походе юные /А.А.Остапец. – М.: Просвещение, 1978. – 94 с.
Шарманова С.Б. Развитие познавательных способностей детей дошкольного возраста в процессе физического воспитания / С.Б. Шарманова, А.И. Федоров // Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. – 1998. – №1. – С.50–54.
Шипко Н. Географічне краєзнавство – шлях до пізнання Батьківщини / Н. Шипко // Гуманітарний вісник Переяс лав-Хмельницького ДПУ імені Григорія Сковороди: Науково-теоретичний збірник. – К.: КИТ, 2004. – С. 473–475.