Педагогічний контроль за руховою активністю студенток вищих навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2011-0.%25pКлючові слова:
рухова активність, фізична підготовка, працездатність, обсяг навантажень.Анотація
На основі експериментальних досліджень підтверджено, що орієнтація студентів на активізацію їх рухового режиму виявились ефективними у вихованні стійкого інтересу до фізичної культури, підвищення активності і свідомості у використанні її засобів протягом усього життя.
Посилання
Білогур В.Є. Теоретико-методичне забезпечення фізичного виховання у вищих закладах освіти : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вихов. і спорту: 24.00.02 / В.Є. Білогур // Рівненський ДГУ. – Рівне, 2002. – 18 с.
Боднар І.Р. Фізичне виховання студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вихов. і спорту / І.Р. Боднар. – Луцьк, 2000. – 19 с.
Грібан Г. Підвищення рівня фізичної підготовленості студентів шляхом втілення у навчальний процес спеціальних педагогічних засобів / Г. Грібан, Ф. Опанасюк // Вісник технологічного університету Поділля. – Хмельницький, 2002. – №. 5. – С. 37-41.
Канішевський С.М. Науково-методичні та організаційні основи фізичного самовдосконалення студентства / С.М. Канішевський. – К. : ІЗМН, 1999. – 270 с.
Третьяков М.О. Самостійні заняття студентів вищих педагогічних навчальних закладів як передумови їх професійної підготовки / М.О. Третьяков // Матеріали наук.-практ. конф. «Здоров’я та освіта: проблеми та перспективи». – Донецьк, 2002. – С. 252-254.
Фізичне виховання : навчальна програма для вищих навчальних закладів України І-IV рівнів акредитації. – К., 2003.
Белозерцев Е.П. Совершенствование профессиональной подготовки будущих учителей / Е.П. Белозерцев. ― М. : Сов. педагогика, 1982. ― С. 86-90.
Куц О.С. Фізкультурно-оздоровча робота з учнівською молоддю / О.С. Куц. ― Київ-Вінниця, 1995. ― Ч.1. ― 123 с.