Практика у структурі професійної підготовки студентів факультету фізичної культури в умовах кредитно-модульної системи навчання
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2011-0.%25pКлючові слова:
фізична культура, кредитно-модульна система, виробнича (педагогічна) практика, професійна діяльність, професійні знання, уміння та навички.Анотація
В даній статті автори зробили спробу проаналізувати, обґрунтувати та узагальнити власні результати організації і проведення виробничої (педагогічної) практики на факультеті фізичної культури в умовах кредитно-модульної системи навчання.
Посилання
Журавський В.С. Болонський процес: головні принципи входження в європейський простір вищої освіти / В.С. Журавський, М.З. Згуровський. – К. : ІВЦ «Політехніка», 2003. – 200 с.
Степко М.Ф. Болонський процес у фактах і документах / М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарюк, В.В. Грубінко, І.І. Бабик. – Тернопіль : ТДПУ, 2003. – 52 с.
Солопчук М.С. Виробнича (педагогічна) практика студентів факультету фізичної культури на базі загальноосвітніх навчальних закладів (в умовах кредитно-модульної системи навчання) / М.С. Солопчук, Г.В. Бесарабчук. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2010. – 120 с.