Вплив несприятливих факторів як підстава для проектування уроку фізичної культури

Автор(и)

  • Андрій Петров Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2011-0.%25p

Ключові слова:

діти, здоров’я, фактори, урок, діагностика

Анотація

У статті розглянуто питання про передурочну діагностику учителем деяких факторів здоров’я школярів. Розкривається зв’язок цих факторів з самопочуттям і станом здоров’я учнів. Якщо поява несприятливих факторів набирає стійкої тенденції, то це стає передумовою для перегляду учителем намічених планів проведення занять.

Біографія автора

Андрій Петров, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

аспірант Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Посилання

Амосов Н.М. Раздумья о здоровье. – М. : Физкультура и спорт, 1987. – 286 с.

Образование в области здоровья и укрепления здоровья среди детей, подростков и молодёжи России / под ред. Л.К. Дёмина, Н.А. Дёминой. – М., 1999. – 164 с.

Подласый И.П. Педагогика : в 3-х книгах. – М., 2010. – Кн. 2. – 548 с.

Чобітько М.Г. Особистіснно-орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя: теоретико-методологічний аспект : монографія. – Черкаси : Брама, 2006. – 560 с.

Koster A., Bosma H., van Lenthe F.J., Kempen G.I., Mackenbach J.P., van Eijk J.T. The role of psychosocial factors in explaining differences in morbidity decline in a chronically ill population: results from the GLOBE study // Social Science and Medicine. – 2005. – 61. – P. 123-132.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-03

Як цитувати

Петров, А. (2011). Вплив несприятливих факторів як підстава для проектування уроку фізичної культури. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2011-0.%p