Вплив несприятливих факторів як підстава для проектування уроку фізичної культури
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2011-0.%25pКлючові слова:
діти, здоров’я, фактори, урок, діагностикаАнотація
У статті розглянуто питання про передурочну діагностику учителем деяких факторів здоров’я школярів. Розкривається зв’язок цих факторів з самопочуттям і станом здоров’я учнів. Якщо поява несприятливих факторів набирає стійкої тенденції, то це стає передумовою для перегляду учителем намічених планів проведення занять.
Посилання
Амосов Н.М. Раздумья о здоровье. – М. : Физкультура и спорт, 1987. – 286 с.
Образование в области здоровья и укрепления здоровья среди детей, подростков и молодёжи России / под ред. Л.К. Дёмина, Н.А. Дёминой. – М., 1999. – 164 с.
Подласый И.П. Педагогика : в 3-х книгах. – М., 2010. – Кн. 2. – 548 с.
Чобітько М.Г. Особистіснно-орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя: теоретико-методологічний аспект : монографія. – Черкаси : Брама, 2006. – 560 с.
Koster A., Bosma H., van Lenthe F.J., Kempen G.I., Mackenbach J.P., van Eijk J.T. The role of psychosocial factors in explaining differences in morbidity decline in a chronically ill population: results from the GLOBE study // Social Science and Medicine. – 2005. – 61. – P. 123-132.