Спортивна підготовка юних спортсменів з настільного тенісу в Україні, Канаді та Польщі
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2024-Випуск%2029(1).44-50Ключові слова:
настільний теніс, спортивна підготовка, юні спортсмени, модель довгострокового розвитку спортсмена, Україна, Канада, ПольщаАнотація
Спортивна підготовка є однією зі складових успіху досягнення високих результатів в настільному тенісі. Аналіз досвіду передових країн світу завжди є доброю практикою виявлення позитивних аспектів та впровадження їх в українську систему спортивної підготовки юних гравців в настільний теніс. Необхідність пошуку нових підходів, які б сприяли якісному оновленню засобів і методів удосконалення спортивної майстерності в настільному тенісі, посилює актуальність та своєчасність здійсненого дослідження в даній сфері. Мета методи дослідження: Мета дослідження полягала у розкритті поетапної спортивної підготовки з настільного тенісу в країнах світу (зокрема, Канаді та Польщі) і в Україні. Для досягнення мети використано комплекс загальнонаукових методів дослідження: метод спостереження задля здійснення різнобічної характеристики широкого кола питань; метод критичного аналізу для дослідження різних джерел інформації; аналізу, синтезу, систематизації, узагальнення. Результати роботи та ключові висновки: В ході дослідження зроблено висновок, що в Україні процес навчання дітей настільному тенісу розпочинається у шкільному віці, натомість в Канаді та інших країнах, які використовують моделі довгострокового розвитку спортсмена, в дошкільному віці відбувається ознайомлення, заохочення та перші навчання базовим багатоспортивним навичкам. В Польщі схожа етапізація до України і передбачається, що на даному етапі навчання настільному тенісу у дітей повинен сформуватися інтерес до настільного тенісу, а завданням тренера є розвинути внутрішню мотивацію і дисципліну тренування. Враховуючи результати порівняння та аналізу, запропоновано переглянути процес навчання настільному тенісу в Україні та додати стартовий етап, який буде передбачати навчання основним руховим навичкам і здійснюватися в дошкільних закладах освіти у вигляді гри в безпечному, стимулюючому та веселому середовищі. В подальшому це полегшить відбір до початкових груп з навчання настільному тенісу та сформує спортивний інтерес дітей до даного виду спорту.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.