Психофізіологічні критерії перетренованості у спортсменів

Автор(и)

  • Дмитро Совтисік Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2012-0.%25p

Ключові слова:

психофізіологія, спорт

Анотація

Вивчали динаміку результатів психофізіологічного тестування під час фізичної активності і постнавантажувального відновлення спортсменів-ігровиків. Встановлено, що зменшення часу простої зорово-моторної реакції після виконання тренувального навантаження порівняно з рівнем спокою свідчить про адекватну реакцію НС на фізичне навантаження, яке у фізіологічних умовах володіє активізуючою дією на центральні регуляторні механізми.

Біографія автора

Дмитро Совтисік, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

кандидат біологічних наук, професор, завідувач кафедри медико-біологічних основ фізичного виховання та фізичної реабілітації

Посилання

Апчел В.Я. Стресс и стрессоустойчивость человека / В.Я. Апчел, В.А. Цыган. – СПб., 1999. – 86 с.

Ладик Б.Б. Психофизиологическая структура личности / Б.Б. Ладик. – М., 2006. – 44 с.

Люшер М. Цветовой тест Люшера / М. Люшер. – М., 2007. – 121 с.

Марищук В.Л. Психодиагностика в спорте : учебное пособие для вузов / В.Л. Марищук, Ю.М. Блюдов. – М., 2005. – 318 с.

Осипова А.А.Общая психокоррекция : учебное пособие для вузов / А.А. Осипова. – М., 2001. – 320 с.

Психофизиология : [учеб. для вузов / под ред. Ю.И. Александрова]. – 3-е изд. – СПб., 2007. – 262 с.

Суздальский Р.С. Избранные лекции по спортивной медицине : учебник / Р.С. Суздальский. – М., 2003. – 160 с.

Физиологическое тестирование спортсмена высокого класса / под ред. Дж. Дункана МакДугалла. – К. : Олимпийская литература, 1998.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-05

Як цитувати

Совтисік, Д. (2012). Психофізіологічні критерії перетренованості у спортсменів. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2012-0.%p