Роль психоемоційних показників студентів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича у формуванні культури безпеки життєдіяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2012-0.%25pКлючові слова:
тривожність, фрустрація, ригідність, агресивність, готовність до ризику, соціальна дезадаптація.Анотація
Дослідження психоемоційних особливостей та готовності до ризику студентів ЧНУ ім. Ю. Федьковича в динаміці виявило тенденцію до зростання агресивності та ригідності, при зниженні тривожності та фрустрації й високої готовності до ризику. Виявлені особливості психоемоційних показників молоді необхідно врахувати у програмах формування культури безпеки життєдіяльності та здорового способу життя. Вивчення предмету «Безпека життєдіяльності» дає можливість студентам осмислити мотивації до ризику, ризики девіантної поведінки та її прогнозовані наслідки, сформувати усвідомлені мотивації до безпечного та здорового способу життя.
Посилання
Галецька І.І. Психологічні аспекти здоров’я / І.І. Галецька // Вісник Львівського університету. – Львів, 2002. – Вип. 3. – С. 428-436. – (Серія: філософські науки).
Мардар Г.І. Особливості психофізіологічних показників студентів в залежності від їх професійної орієнтації / Мардар Г.І., Стратійчук Н.А., Козік Н.М. // Безпека життєдіяльності людини як умова сталого розвитку сучасного суспільства : матеріали першої Міжнародної науково-практичної конференції. – К. : Основа, 2005. – 400 с.