Принципи готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої діяльності

Автор(и)

  • Андрій Заікін Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Вадим Воронецький Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2012-0.%25p

Ключові слова:

професійна підготовка, здоровий спосіб життя, міжпредметні зв’язки, самостійна робота, педагогічна практика.

Анотація

В статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до формування здорового способу життя молодших школярів. Основними аспектами даної підготовки є використання міжпредметних зв’язків, самостійна робота студента та проходження педагогічної практики.

Біографії авторів

Андрій Заікін, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Заслужений тренер України з пауерліфтингу, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри медико-біологічних основ фізичного виховання та фізичної реабілітації, заступник декана факультету фізичної культури з навчально-методичної роботи

Вадим Воронецький, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Заслужений тренер України з пауерліфтингу, асистент кафедри медико-біологічних основ фізичного виховання та фізичної реабілітації

Посилання

Бабанский Ю. К. Педагогика : учебное пособие [для студентов педагогических институтов] / Ю. К. Бабанский, В. А. Сластенин, Н. А. Сорокин. – М. : Просвещение, 1988. – С. 129.

Бобкин А.И. Некоторые вопросы организации профессиональной подготовки студентов на факультетах физического воспитания /А.И. Бобкин // Основы профессионального мастерства учителя физической культуры : тез. докл. Всесоюз. науч. конф. (14–16 сент. 1976 г.). – Ульяновск, 1976. – С. 76–77.

Горащук В. П. Формирование культуры здоровья школьников (теория и практика) / В. П. Горащук. – Луганск : Альма-матер, 2003. – 376 с.

Гринькова М. В. Методика викладання валеології : навч.-метод. посібник / М. В. Гринькова. – Полтава : АСМІ, 2003. – 220 с.

Заікін А.В. Інноваційні підходи до підготовки спеціалістів з фізичної культури / А.В. Заікін // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка : зб. у 2-х т. – Чернігів : ЧДПУ, 2008. – Випуск 55. – № 55. – Т.1. – С.160-163. – (Серія: педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт).

Сущенко Л.П. Про професійне самовизначення майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л.П. Сущенко // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. / редкол.: Т.І.Сущенко (відп. ред.). – Київ-Запоріжжя, 2004. – Вип. 31. – C. 383-389.

Шиян Б.М. Теоретико-методичні основи підготовки вчителів фізичного виховання в педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / Б.М. Шиян ; Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПН України. – К., 1997. – 45 с.

Шкребтій Ю.М. Про врегулювання системи фізичної культури і спорту в Україні / Ю.М. Шкребтій // Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи / за ред. М.Лук’янченка, Ю.Шкребтія, Е.Боляха, А.Матвєєва. – Дрогобич : КОЛО, 2005. – С. 13-26.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-20

Як цитувати

Заікін, А., & Воронецький, В. (2012). Принципи готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої діяльності. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2012-0.%p