Вікові особливості виховання здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2012-0.%25pКлючові слова:
здоровий спосіб життя, цінності, мотивація, потреби, гра, навчання.Анотація
У статті аналізується можливість виховання здорового способу життя дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку на основі вікових особливостей розвитку.
Посилання
Бех І. Д. Виховання особистості : у 1. 2-х кн. / І. Д. Бех ; ред. О. І. Цибульська. – К. : Либідь, 2003. – Кн. 1: Особистісно-орієн то ва ний підхід : теоретико-технологічні засади. – 280 с.
Выготский Л. C. Кризис семи лет / Л. C. Выготский // Выготский Л. C. Собр. соч. : в 6-ти т. – М. : Педагогика, 1984. – Т.4. – С. 376-385.
Мухина В. С. Психология дошкольника : учеб. пособ. для пед. ин-тов и пед. училищ / В. С. Мухина ; под ред. Л. А. Венгера. – М. : Просвещение, 1975. – 239 с.
Пиаже Ж. Речь и мышление ребенка / Ж. Пиаже. – М.-Л. : Учпедгиз, 1932. – 412 с.
Ушинський К. Д. Вибрані педагогічні твори : у 6-ти томах / К. Д. Ушинський – К. : Рад. школа, 1983. – Т. 2. – С. 115–126.
Эльконин Д. Б. Детская психология (Развитие ребенка от рождения до 7 лет) / Д. Б. Эльконин. – М. : Учпедгиз, 1960. – 328 с.