Теоретичне дослідження використання спортивних ігор у вирішенні завдань фізичного виховання учнів 4-5 класів

Автор(и)

  • Микола Прозар Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2013-0.%25p

Ключові слова:

спортивно-ігрові вправи, учні 4-5 класів, волейбол, гандбол, рухова діяльність, функціональні показники

Анотація

У статті проаналізовано літературні джерела щодо ефективності вивчення учнями 4-5 класів прийомів волейболу та гандболу. Охарактеризовано рівень рухової активності дітей означеного віку. Подана історична довідка програм з фізичної культури стосовно питання впровадження спортивно-ігрових вправ у навчальний процес учнів середньої школи.

Біографія автора

Микола Прозар, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Кандидат наук з фізичного виховання і спорту, старший викладач кафедри спорту і спортивних ігор

Посилання

Андрєєва О.В. Програмування фізкультурно-оздоровчих занять дівчат 12–13 років : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / О.В. Анд рєєва. – К., 2002. – 20 с.

Бальсевич В.К. Очерки по возрастной кинезиологии человека / В.К. Бальсевич. – М. : Теория и практика физической культуры, 2009. – 218 с.

Бар-Ор О. Здоровье детей и двигательная активность: от физиологических основ до практического применения / О. Бар-Ор, Т. Роуланд ; пер. с англ. И. Андреев. – К. : Олимп. л-ра, 2009. – 528 с.

Бейба Л. Баскетбол в дитячих садочках та початкових класах школи : метод. реком. / Л. Бейба. – Дрогобич : КОЛО, 2003. – 22 с.

Беляев А.В. Волейбол на уроке физической культуры / А.В. Беляев. – М. : СпортАкадемПресс, 2003. – 144 с. – (Серия «Физическая культура и спорт в школе»).

Бондаревский Е.Я. О школьных программах по физической культуре / Е.Я. Бондаревский, А.В. Кадетова // Физическая культура в школе. – 1987. – № 3 (№ 4). – С. 31–36 (с. 32–36).

Вільчковський Е.С. Система фізичного виховання молодших школярів : навч.-метод. посібник / Е.С. Вільчковський, М.П. Козленко, С.Ф. Цвек. – К.: ІЗМН, 1998. – 232 с.

Волков Л.В. Биологические и педагогические основы современных технологий спортивной подготовки детей и молодёжи : метод. реком. / В.Л. Вол ков. – Варшава : Академия физической культуры, 2001. – 44 с.

Грейда Н. Взаємозалежність рівня здоров’я та рівня фізичної активності / Н. Грейда, В. Кренделєва // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фіз. вих. і сп. : зб. наук. пр. – Х. : ХДАДМ, 2004. – № 21. – С. 14–20.

Ермаков С.С. Обучение технике ударных движений в спортивных играх на основе их компьютерных моделей и новых технических устройств : автореф. дис. … доктора пед. наук : 24.00.01 «Олімпійський і професійний спорт» / С.С. Ермаков. – К., 1997. – 47 с.

Єдинак Г.А. Фізичне виховання дітей з церебральним паралічем : монографія / Г.А. Єдинак. – Кам’янець-Подільський : ПП Буйницький О.А., 2009. – 394 с.

Игнатьева В.Я. Гандбол : учебник [для ин-тов физ. культ.] / В.Я. Игнатьева. – М. : Физическая культура, 2008. – 384 с.

Клещев Ю.Н. Волейбол. Подготовка команды к соревнованиям / Ю.Н. Кле щев. – М. : ТВТ Дивизион, 2009. – 192 с.

Комплексная программа физического воспитания учащихся 1–11 кл. общеобразовательной школы. – М. : Просвещение, 1985. – 72 с.

Комплексні програми середньої загальноосвітньої школи : Фізична куль тура. 1–11 класи. – К., 1993. – 64 с.

Круцевич Т.Ю. Контроль в физическом воспитании детей, подростков и юношей : учеб. пособие / Т.Ю. Круцевич, М.И. Воробьев. – К. : ТОВ «Полиграф-Експрес», 2005. – 195 с.

Кунянский В.А. Волейбол: о некоторых аспектах игры и судейства / В.А. Кунянский. – М. : ТВТ Дивизион, 2009. – 72 с.

Леськів А.Д. Рухливі ігри на місцевості для школярів молодшого та середнього віку / А.Д. Леськів, А.Б. Дзюбановський. – Тернопіль : СМП «Астон», 2001. – 132 с.

Матвеев Л.П. Теория и методика физической культуры : учебник [для студ. высш. учеб. завед. физкульт. образования] – 3-е изд., перераб. и доп. / Л.П. Матвеев. – М. : ФиС, СпортакадемПресс, 2008. – 544 с. – (Корифеи спортивной науки).

Москаленко Н.В. Теоретико-методичні засади інноваційних технологій в системі фізичного виховання молодших школярів : автореф. дис. ... доктора наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» /Н.В. Москаленко. – К., 2009. – 42 с.

Основи здоров’я і фізична культура : програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 1–11 класи. – К. : Початкова школа, 2001. – 112 с.

Поташнюк І.В. Школа сприяння здоров’ю: теорія, практика, методи дослідження : монографія / І.В. Поташнюк. – Луцьк : Надстир’я, 2006. – 144 с.

Приступа Є. Українські народні рухливі ігри, розваги та забави: методологія, теорія і практика : монографія / Є. Приступа, О. Слімаковський, М. Лук’янченко. – Дрогобич : Вимір, 1999. – 449 с.

Программа физического воспитания учащихся 1–10 классов общеобразовательной школы (усовершенствованная). – М. : Просвещение, 1975. – 64 с.

Программа физического воспитания учащихся 1–10 классов общеобразовательной школы. – М. : Просвещение, 1983. – 78 с.

Програма з фізичного виховання для ЗОШ І–ІІІ ступенів. – К., 1998. – 64 с.

Теория и методика физической культуры / [под ред. Ю.Ф. Курамшина]. – М. : Сов. спорт, 2003. – 464 с.

Трачук С.В. Моделювання режимів рухової активності молодших школярів у процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. вих. і спорту : 24.00.02. «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / С.В. Трачук. – К., 2011. – 18 с.

Физическая культура : образовательная программа для учащихся 1–7-х классов с элементами двигательной дифференциации / [под ред. проф. О.И. Барбашова]. – Омск, 1998. – 104 с.

Фізична культура і здоров’я : програма фізичного виховання учнів загальноосвітнього навчального закладу. 5–9 класи. – К. : Літера ЛТД, 2009. – 110 с.

Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів : навч. посібник / Б.М. Шиян. – Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2001. – Ч. 1. – 272 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-07-18

Як цитувати

Прозар, М. (2013). Теоретичне дослідження використання спортивних ігор у вирішенні завдань фізичного виховання учнів 4-5 класів. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2013-0.%p