Педагогічні умови забезпечення мотивації здорового способу життя студентів факультету фізичної культури
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2013-0.%25pКлючові слова:
мотивація здорового способу життя, культура здоров’я.Анотація
У статті йдеться про суть, значення та загальні теоретичні та практичні підходи до формування здорового способу життя майбутніх учителів фізичної культури.
Посилання
Апанасенко Г.Л. Суть здоров’я: Валеологія на рубежі віків / Г.Л. Апанасенко // Валеологія. – 2002. – № 1. – С. 81–83.
Навчання здорового способу життя на засадах розвитку навичок через систему шкільної освіти: оцінка ситуації / О.М. Балакірєва, Л.С. Ващенко, О.Т. Сакович та ін. – К, 2004. – 108 с.
Кривошеєва Г.Л. Формування культури здоров’я студентів університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.05.04 / Г.Л. Кривошеєва. – Луганськ, 2001. – 20 с.
Формирование культуры здоровья в общеобразовательных программах / А.П. Видюк, Е.А. Демьяненко, Я.В. Белогурова и др. // Здоров’я та освіта: проблеми та перспективи : мат. Всеукр. наук.-метод. конф. / за ред. А.Г. Рибновського. – Донецьк, 2000. – С. 18–20.