Інноваційна методика навчання студентів-початківців технічному удару гри в настільний теніс під час занять з фізичного виховання

Автор(и)

  • Оксана Чиченьова НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1551-9799

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2021-20.61-64

Ключові слова:

технічний елемент, методика навчання, накат справа, студенти-початківці

Анотація

В роботі досліджена методика навчання технічного елементу накат справа для студентів-початківців, з застосуванням біомеханічних показників, за матеріалами відео-зйомки їх ігрових рухів. Застосування відеоматеріалів та покрокове пояснення рухових дій, при виконанні удару, призвело до успішного освоєння технічного елементу і скоротило термін його засвоєння.

Дослідження проводились під час занять з фізичного виховання за спеціалізацією настільний теніс. У роботі приймали участь студенти першого, другого курсів та члени збірної команди з настільного тенісу університету. Розбіжність виконання технічного удару гравцями різного рівня підготовки, допомогло пояснити новачкам важливість своєчасного здійснення усіх частин елементу, виправити типові помилки, збільшити роботу ніг та тулубу, що надало більшої впевненості у грі і удар набув оптимальних показників у швидкості, якості, направленості.

Методику навчання технічного удару накат справа, з залученням цифрової відео камери, програми “KMPlayer”, комп’ютера, масштабної сітки можливо вважати інноваційною, тому що вона дозволила нам не тільки фрагментарно побачити виконання руху руки з ракеткою, а і визначити відстані проходження ракетки під час виконання кожної частини технічного елементу.

Покращення техніки виконання удару накату справа збільшило темп гри та кількість свідомого застосування цього елемента студентами експериментальної групи у грі на рахунок, що надало яскравості, ефективності, зацікавленості і досягнення більш успішного результату у ігрових комбінаціях.

Посилання

Алексеев О. О. Прозар М. В. Аналіз атакуючих технічних дій у настільному тенісі гравців Кам’янець - Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільськ. Вісник Кам’янець - Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. Випуск 11, 2018. 19 с.

Барчукова Г. В. Настольный теннис. Москва. «Физкультура и спорт», 1989. 207 с.

Барчукова Г В., Богушас В. М., Матыцин О. В. Теория и методика настольного тенниса. Москва. Издательский центр « Академия», 2006. 164-170 с.

Воркунов М. С. Методика обучения технико - тактическим действиям в настольном теннисе. Учебное - методическое пособие для студентов всех специальностей. Павлодар. Кереку, 2009. 19-21 c.

Коваль О. “Формування мотивації розвитку фізичної активності у студентів закладів вищої освіти” Кам’янець - Подільськ. Вісник Кам’янець - Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. Випуск 16, 2020. doi:10.32626/2309-8082.2020-16. 32 с.

Команов В.В. Настольный теннис глазами тренера. Практика и методика. Москва. Информпечать, 2012. 8-10 c.

Лапина Т.Н. Теннис, сквош, пинг-понг. Петербург. БХВ, 2005. 60 с.

Худец Р. Настольный теннис. Техника с Владимиром Самсоновым. Москва. «Виста Спорт», 2005. 37 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-09

Як цитувати

Чиченьова, О. (2021). Інноваційна методика навчання студентів-початківців технічному удару гри в настільний теніс під час занять з фізичного виховання. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, (20), 61–64. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2021-20.61-64