ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ УМІНЬ І НАВИЧОК В УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЛЕГКОАТЛЕТИЧНИМИ ВПРАВАМИ

Автор(и)

  • І.О. Ячнюк Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Україна
  • Ю.Б. Ячнюк Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Україна
  • М.Ю. Ячнюк Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2018-0.%25p

Ключові слова:

фізична культура, урок, легка атлетика, учень.

Анотація

У системі фізичного виховання учнівської молоді легка атлетика посідає провідне місце завдяки різноманітності, доступності, дозуванню, а також завдяки її прикладному значенню. Різні види бігу, стрибків і метань входять як складові частини до кожного уроку фізичної культури освітніх установ усіх ступенів і до тренувального процесу багатьох інших видів спорту. Засоби легкої атлетики мають широкий спектр дії на організм. Вони сприяють вирішенню оздоровчих, виховних та освітніх
завдань в процесі фізичного виховання. Також, формують основу для засвоєння змісту шкільної навчальної програми. Уроки фізкультури сприяють формуванню у школярів позитивного ставлення до фізкультурної діяльності, а також залученню школярів до інших форм занять фізичною культурою і спортом.

Біографії авторів

І.О. Ячнюк, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці

Доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання та спорту факультету фізичної культури та здоров’я людини

Ю.Б. Ячнюк, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці

тарший викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання та спорту факультету фізичної культури та здоров’я людини

М.Ю. Ячнюк, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці

Кандидат наук з фізичного виховання та спорту, викладач кафедри фізичного виховання для гуманітарних факультетів факультету фізичної культури та здоров’я людини

Посилання

Гогін О. В. Особливості проведення уроку легкої атлетики в школі. Теорія та практика фіз. виховання. 2001. № 1. С. 17-19.

Дубогай А. Д. Управлять здоровьем с молоду К: Молодь, 1985. 112.

Державний стандарт початкової загальної освіти. Інформаційний збірник МОНУ. 2011. №14-15. С.6-29.

Ковальчук Г.П. Присакар В.В. Педагогіка фізичної культури: навчальний посібник. Кам’янець-Подільський: ПП Зволейко Д.Г., 2012. 424 с.

Програма з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітньої школи. К. 2017 120 с.

Дятленка С.М. Фізична культура в школі 5-9 класи : методичний посібник. К. : літера ЛТД, 2009. 176 с.

Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. :навчальна книга. Тернопіль: Богдан Ч.2. Т. 1, 2001 – 272 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-23

Як цитувати

Ячнюк, І., Ячнюк, Ю., & Ячнюк, М. (2018). ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ УМІНЬ І НАВИЧОК В УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЛЕГКОАТЛЕТИЧНИМИ ВПРАВАМИ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2018-0.%p