ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ РОЗМІНУВАННЯ З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ СЬОГОДЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2018-0.%25pКлючові слова:
протимінна діяльність, професійна компетентність, розмінування території, професійна готовність, фахівець з розмінуванняАнотація
Проведено порівняльний аналіз визначаючих відмінностей термінів оперативного та гуманітарного розмінування. Визначено структуру, мету та основні компоненти протимінної діяльності: інформування про мінну небезпеку та небезпеку ВНП; гуманітарне розмінування, тобто обстеження мін і ВНП, складання карт, маркування і розмінування; допомога постраждалим, включаючи реабілітацію та реінтеграцію; знищення запасів ВР і боєприпасів; інформаційно-пропагандистська діяльність проти використання ППМ. Розглянуто педагогічні аспекти підготовки саперів в умовах змін, що відбуваються на сучасному етапі розвитку ЗСУ
Посилання
Посібник з використання міжнародних стандартів протимінної діяльності (МСПМД) (IMAS) 01.10 Друге видання 1 січня 2003 р. Поправка 8, червень 2013 р.http://www.mineactionstandards.org/
Про затвердження Положення про Управління екологічної безпеки та протимінної діяльності Наказ МО України від 26.08.2014 р. м. Київ. № 570
Конвенция о запрещении применения, накопления запасов, производства и передачи ППМ и об их уничтожении. ООН. 1997. 20 с.
Засади підготовки і застосування Збройних Сил України на період 2006-2015 роки (підготовка і ведення операцій Збройних Сил України). К. : АГУ ГШ ЗСУ, 2007. Ч. ІІ. 186 с.
Справочник ORDATA 2 (International deminer’s guide to UXO identification, recovery and disposal) [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http:// www.otechestvo.org.ua/main/20094/2226.htm.
Барабанщиков, А. В. Муцинов С. С. Педагогическая культура офіцера. М. : Воениздат, 1985. 158 с.