Ставлення майбутніх вихователів до здорового способу життя і занять з фізичного виховання у вишах

Автор(и)

  • Н. О. Хлус

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25p

Ключові слова:

майбутні вихователі, фізичне виховання, здоровий спосіб життя, позитивне ставлення, вищий навчальний заклад.

Анотація

У статті досліджено ставлення майбутніх вихователів до здо-
рового способу життя і занять з фізичного виховання у вищих
навчальних закладах. Проаналізовано відповіді респондентів та
з’ясовано, що майбутні вихователі усвідомлюють позитивний
вплив занять з фізичного виховання, відповідально ставляться
до свого власного здоров’я та ведення здорового способу життя.
Визначено, що потрібно враховувати інтереси та побажання май-
бутніх вихователів, їх фізичну підготовленість та індивідуальні
можливості, впроваджувати в навчальний процес сучасні здо-
ров’язбережувальні технології та оновлювати матеріально-тех-
нічну базу вишів. Найбільш популярними видами спорту серед
майбутніх вихователів є аеробіка та волейбол, а великої кілько-
сті студенткам факультету дошкільної освіти подобається мож-
ливість займатися фізичними вправами в спортивних секціях за
вибором.

Біографія автора

Н. О. Хлус

кандидат наук з фізичного в иховання та с порту, старший викладач кафедри теорії і методики дошкільної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, м. Глухів

Посилання

Базильчук В. Б. Організаційні засади активізації спортивно-оздоро-

вчої діяльності студентів в умовах вищого навчального закладу: ав-

тореф. дис…канд. наук з фіз.. виховання: 24.00.02 / Львів. держ. ін-т

фіз. культури. / В. Б. Базильчук. – Л., 2004. – 22 с.

Біліченко О. О. Особливості мотивації до занять з фізичного вихо-

вання у студентів / О. О. Біліченко // Педагогіка, психологія та ме-

дико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2011. –

№ 5. – С. 3–5.

Грибан Г. П. Передумови створення методичної системи фізично-

го виховання студентів вищих навчальних закладів/ Г. П. Грибан //

Слобожанський науково-спортивний вісник. – Харків : ХДАФК,

– № 2 (40). – С. 67–71.

Кириченко Т. Мотиваційні аспекти формування здорового способу

життя у майбутніх вчителів / Тетяна Кириченко // Фізична культура,

спорт та здоров’я нації : зб. наук. пр. – Вінниця, 2006. – С. 338–341.

Луценко Л. С. Зміни ставлення студентів до фізкультурно-спор-

тивної діяльності та до оцінки власного здоров’я за період їх нав-

чання у вищому навчальному закладі / Л. С. Луценко, А. В. Сутула,

В. В. Шутєєв та ін. // Слобожанський науково-спортивний вісник. –

Харків : ХДАФК, 2014. – № 5(43). – С. 35–40.

Мартинова Н. М. Визначення мотивів та інтересів студенток ВНЗ до

занять з фізичного виховання / Н. М. Мартинова // Науковий часопис

Національного педагогічного університету імені М. П. Драгомано-

ва. – Серія № 15. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. –

Вип. 32(57)15. – С. 220–222.

Мунтян В. С. Мотиваційно-ціннісне ставлення студентів до здоро-

вого способу життя і фізичного виховання / В. С. Мунтян // Науковий

часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К., 2013. – Випуск 5(30)13 –

С. 108–113.

Сергієнко Л. П. Формування активної свідомості студенток щодо

потреби у ведені здорового способу життя / Л. П. Сергієнко // Пе-

дагогіка,психологія та медико-біологічні проблеми фізичного вихо-

вання і спорту: зб. наук. пр. під ред. С. С. Єрмакова – Харків, ХХПІ,

– № 16. – С. 69–73.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-30

Як цитувати

Хлус, Н. О. (2017). Ставлення майбутніх вихователів до здорового способу життя і занять з фізичного виховання у вишах. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%p