Особливості формування педагогічних компетентностей у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25pКлючові слова:
компетентність, професійна підготовка, вихователь, навички ХХІ століття, професійні навички, узагальнення, освіта впродовж життяАнотація
В статті проведено короткий аналіз ключових ком-
петентностей та навичок ХХІ століття. Обґрунтовано необхід-
ність застосування нових підходів в самоосвіті серед педагогів
дошкільних навчальних закладів. Виокремлена актуальність
отримання професійної компетентності, ефективної взаємодії з
дітьми, та самореалізації в умовах реформ освітньої системи
Посилання
Байденко В. Компетенции в профессиональном образовании (к
освоению компетентностного подхода) / В. Байденко // Высшее об-
разование в России. – Вып. № 11. – 2004. – С. 3–13.
Высшее образование в ХХІ веке. Подходы и практические меры
[Електронний ресурс] : [мат. всемир. конфер. по высш. образов.] /
Париж : ЮНЕСКО, 1998. – 24 с. – Режим доступу: http://www.sde.ru/
files/t/pdf/5.pdf
Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата
образования / И. А. Зимняя // Эксперимент и инновации в школе. –
Вып. № 2. – 2009. – С. 7–14.
Образование: сокрытое сокровище [Електронний ресурс] / [мат.
докл. междун.комис. по образов] – М. : ЮНЕСКО, 1997. — 31 с. —
Режим доступу: http://www.ifap.ru/library/book201.pdf
Сластенин В. А. Формирование личности учителя советской школы
в процессе профессиональной подготовки / В. А. Сластенин. – М. :
Педагогика, 1990. – 300 с.
Тоффлер Э. Футурошок / Элвин Тоффлер; [пер. с англ.]. – СПб. : Лань,
– 464 с.