Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності

Автор(и)

  • А.О. Петров
  • В.Й. Мазур

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25p

Ключові слова:

здоров’язбережувальні технології, педагогічні умови, професійна підготовка, професійна компетентність, модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури

Анотація

У статті розглянуто види здоров’язбережувальних техноло-
гій на формуванні яких треба зосередити увагу при підготовці
майбутніх учителів фізичної культури (технології боротьби із
втомою; фізкультурно-оздоровчі; створення здоров’язбережу-
вального середовища; профілактика порушень постави, стопи,
зору; загартування та гігієни; профілактики захворювань). Ви-
значено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізич-
ної культури до застосування здоров’язбережувальних техноло-
гій (забезпечення принципу єдності теоретичної та практичної
підготовки майбутніх учителів фізичної культури.

Біографії авторів

А.О. Петров

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри спорту
і спортивних ігор Кам’янець-Подільського національного
університету імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський

В.Й. Мазур

викладач кафедри спорту і спортивних ігор Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський

Посилання

Бібік Н. М. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий дос-

від та українські перспективи / Н. М. Бібік та [ін]. – К. : “К.І.С.”, 2004.

– 114 с.

Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи: Навчальний

посібник за модульно-рейтинговою системою навчання для студен-

тів магістратури. / С.С.Вітвицька – К.: Центр навчальної літератури,

– 396 с.

Євтух М.Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі

університетської освіти / Розвиток педагогічної і психологічної наук

в Україні 1992-2002: Зб.наук.пр. до 10-річчя АПН України. / М.Б.Єв-

тух – Харків: ОВС, 2002. – С 66-76.

Єрмаков І. Навчання і компетентність: пошуки сенсу і змісту // Завуч

(Шкільний світ). / І. Єрмаков – 2005. – № 19. – С. 3-4.

Мруга M.P. Методи педагогічної діагностики та тенденції їх розвитку /

M.P. Мруга // Вісник Прикарпатського університету: Педагогіка. –

Івано-Франківськ: Плай, 2005. – Вип. 11. – С. 76-82.

Самсутіна Н.М. Професійна компетентність як показник якості

фахової підготовки майбутнього вчителя фізичної культури / Н.М.

Самсутіна // Вісник Бердянського державного педагогічного інсти-

туту.– Бердянськ: 2011. – Вип. 9.– С. 34-39.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-23

Як цитувати

Петров, А., & Мазур, В. (2017). Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%p