Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25pКлючові слова:
здоров’язбережувальні технології, педагогічні умови, професійна підготовка, професійна компетентність, модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культуриАнотація
У статті розглянуто види здоров’язбережувальних техноло-
гій на формуванні яких треба зосередити увагу при підготовці
майбутніх учителів фізичної культури (технології боротьби із
втомою; фізкультурно-оздоровчі; створення здоров’язбережу-
вального середовища; профілактика порушень постави, стопи,
зору; загартування та гігієни; профілактики захворювань). Ви-
значено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізич-
ної культури до застосування здоров’язбережувальних техноло-
гій (забезпечення принципу єдності теоретичної та практичної
підготовки майбутніх учителів фізичної культури.
Посилання
Бібік Н. М. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий дос-
від та українські перспективи / Н. М. Бібік та [ін]. – К. : “К.І.С.”, 2004.
– 114 с.
Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи: Навчальний
посібник за модульно-рейтинговою системою навчання для студен-
тів магістратури. / С.С.Вітвицька – К.: Центр навчальної літератури,
– 396 с.
Євтух М.Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі
університетської освіти / Розвиток педагогічної і психологічної наук
в Україні 1992-2002: Зб.наук.пр. до 10-річчя АПН України. / М.Б.Єв-
тух – Харків: ОВС, 2002. – С 66-76.
Єрмаков І. Навчання і компетентність: пошуки сенсу і змісту // Завуч
(Шкільний світ). / І. Єрмаков – 2005. – № 19. – С. 3-4.
Мруга M.P. Методи педагогічної діагностики та тенденції їх розвитку /
M.P. Мруга // Вісник Прикарпатського університету: Педагогіка. –
Івано-Франківськ: Плай, 2005. – Вип. 11. – С. 76-82.
Самсутіна Н.М. Професійна компетентність як показник якості
фахової підготовки майбутнього вчителя фізичної культури / Н.М.
Самсутіна // Вісник Бердянського державного педагогічного інсти-
туту.– Бердянськ: 2011. – Вип. 9.– С. 34-39.