Реалізація методики розвитку координаційних здібностей студентів засобами баскетболу у фізичному вихованні
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25pКлючові слова:
студенти, баскетбол, координаційні здібності, фізичне виховання.Анотація
Серед великої кількості спортивних ігор у державну програ-
му фізичного виховання навчальних закладів включені ті ігрові
види спорту, які поширені в Україні й мають різнобічний вплив
на розвиток особистості та колективу, зокрема баскетбол.
Посилання
Романова Т.В. Совершенствование координационных способностей
высококвалифицированных спортсменок в видах борьбы средства-
ми аэробики: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Татьяна Владимиров-
на Романова. – М., 2006. – 119 с.
Сергиенко Л.П. Педагогический контроль развития координацион-
ных способностей и подростков / Л.П. Сергиенко // Наука в олим-
пийском спорте. – 2002. – № 1. – С. 47–53.
Щербак Л.М. Моделювання та контроль навчального процесу на за-
няттях з фізичного виховання молоді вищих навчальних закладів /
Л.М. Щербак, А.В. Тимошенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол.
пробл. фіз. вих. і спорту. — Х., 2001. — № 15. — С. 16-20.
Ljach W. Struktura koordynacyjnych zdolnoci motorycznych i kontrola
koordynacyjnego przygotowania wyselekcjonowanych piіkarzy noїnych
na etapie szkolenia specjalistycznego / W. Ljach, Z. Witkowski, W. Їmuda
// Efektywnon systemуw szkolenia w rуїnych dyscyplinach sportu:
Materiaіy miкdzynarodowej konferencji. – Sydney, 2000. – S. 139-142.
Lum J. Visual orienting in college athletes: explorations of athlete type and
gender / J Lum, JT Enns, J. Pratt // Department of Psychology, University
of British Columbia, Vancouver. – 2002 – Vol. 73(2) –156-167 p.
Pedersen D.M. Perceived relative importance of psychological and
physical factors in successful athletic performance / D.M. Pedersen //
Percept Mot Skills –2000 – Vol. 90 (l): – 283–290 p.
Sadovski Ed.J. Coordination Motor Abilities in Scientific Research:
Monografy / Ed.J. Sadovski: Internation Associational of sport kinetics. –
Biala Podlaska, 2005. – 468 s.