Зміст і форми підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до забезпечення соціальної адаптації школярів з церебральним паралічем
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25pКлючові слова:
фахівці з фізичної реабілітації, соціальна адаптація, школярі з церебральним паралічемАнотація
У дослідженні розроблено й апробовано зміст і форми сис-
теми підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до
забезпечення соціальної адаптації школярів з церебральним па-
ралічем. Запропонована система передбачає відповідний зміст
підготовки, педагогічний контроль, педагогічні умови реалізації
змісту, впровадження яких у навчальний процес здійснюється
поетапно, забезпечуючи високий рівень готовності майбутніх
фахівців з фізичної реабілітації до досліджуваного виду діяль-
ності, що виявляється в здатності самостійно використовувати
та збільшувати свої знання й уміння в напрямку її використання
при забезпеченні соціальної адаптації школярів з церебральним
паралічем.
Посилання
Азарський І. М. ДЦП. Нові лікувально-педагогічні та психологічні
програмні можливості для практичних лікарів і педагогів : [навч. по-
сібник] / І. М. Азарський, О. О. Азарська. – Хмельницький : Поділля,
– 147 с.
Ганзина Н. В. Система рекреативно-восстановительных меропри-
ятий в социальной адаптации инвалидов с последствиями детского
церебрального паралича : автореф. дис. на соиск. науч. степени канд.
пед. наук : спец. 13.00.04 «Теория и методика физического воспита-
ния, спортивной тренировки и оздоровительной физической куль-
туры» / Н. В. Ганзина. – М. : РГАФК, 1997. – 21 с.
Єдинак Г. А. Фізичне виховання дітей з церебральним паралічем :
[монографія] / Геннадій Анатолійович Єдинак. – Кам’янець-Поділь-
ський : ПП О. А. Буйницький, 2009. – 394 с.
Завацький В. І. Концепція підготовки спеціалістів фізичної культу-
ри та спорту в Україні / В. І. Завацький // Підготовка спеціалістів
фізичної культури та спорту в Україні : м-ли Першої республ. конф. –
Луцьк : Надстир’я. – 1994. – С. 8–16.Загвязинский В. И. Теория обу-
чения : современная интерпретация : [учеб. пособие] / Загвязинс-
кий В. И. – М. : Издательский центр «Академия», 2001. – 192 с.
Іванова Л. І. Сучасні підходи до професійної підготовки майбутньо-
го вчителя фізичної культури / Л. І. Іванова // Педагогічний процес:
теорія і практика : зб. наук. пр. – К. : Міленіум, 2006. – Вип. 1. –
С. 63–73.
Карпюк Р. П. Компоненти та рівні готовності майбутніх учителів фі-
зичної культури до розв’язання педагогічних ситуацій / Р. П. Карпюк
// Наукові записки Вінницького державного педагогічного універси-
тету. Серія: Педагогіка і психологія. – 2004. – № 11. – С. 44–46.
Ковінько М. С. Професійно-прикладна спрямованість занять фізич-
ною культурою з учнями з церебральним паралічем : [метод. реком.] /
М. С. Ковінько, О. С. Куц. – Львів, 1999. – 312 с.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів / Л. П. Сер-
гієнко. – Київ: Олімпійська література, 2000. – 439 с.
Юрчишин Ю. В. Стан та особливості мотиваціі студентів до руховоі
активності оздоровчоі спрямованості на сучасному етапі реалізаціі
фізичного виховання у ВНЗ / Ю. В. Юрчишин // Педагогіка, психоло-
гія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб.
наук. пр. за ред. С.С. Єрмакова. – Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2012. –
No 4. – С. 118-123.
Yurchyshyn Y.V. Modern information tools: their place in students’ extracurriculum
and involvement of them in motor activity of health related
orientation. Physical education of students, 2015; 4:44–50. http://dx.doi.
org/10.15561/20755279.2015.0407