Теоретико-методичні основи застосування елементів силових видів спорту у процесі фізичного виховання для студентів педагогічного профілю
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25pКлючові слова:
студенти, фізичне виховання, позанавчальний час, силові види спортуАнотація
За умов скорочення годин з фізичної культури постає питан-
ня про створення сприятливих умов для зміцнення здоров’я сту-
дентів, як найвищої соціальної цінності, забезпечення реалізації
права особи на оздоровчу рухову активність. Йдеться про впро-
вадження в навчально-виховний процес силових видів спорту в
позанавчальний час. Важливою умовою навчально-виховного
процесу є набуття студентами теоретично-методичних знань.
Наведено узагальнені дані про силові види спорту. Окреслені ос-
новні поняття та терміни, що використовують в силових видах
спорту.
Посилання
Зейберт Вольфганг. Бодибилдинг. Идеальная тренировка. – М.:
Астрель: АСТ, 2005. – 144 с.
Козерук Ю.В. Організаційно-методичні і практичні рекомендації
проведення позаурочних оздоровчих занять фізичними вправами /
Ю.В. Козерук, С.С. Новопашен // Наука і освіта. Науково-практич-
ний журнал № 4 / СХХІ. – Одеса : Південного наукового центру
НАПН України, 2014. – С. 85-88.
Лапутин А.Н. Атлетическая гимнастика. – К.: Здоровье, 1990. – 176 с.
Олешко В. Г. Моделювання, відбір та орієнтація підготовки спортс-
менів у силових видах спорту : монографія / В. Г. Олешко. – К. :
Центр учбової літератури, 2013. – 252 с.
Стеценко А.І. Пауерліфтинг. Теорія і методика викладання. Навчаль-
ний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Черкаси:
Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2008. – 460 с.
Сичов С.О. Основи силових видів спорту та єдиноборств: Навч. по-
сіб./ С.О. Сичов, Ю.А. Попадюха. – К.: НТУУ « КПІ», 2007. – 156 с.
Oleszko W. Analiza udzailu najlepszych reprezentacji narodowych w
podnoszeniu ceizarow na ХХVІІ igrzyskach olimpijskich Sidney 2000 /
W. Oleszko, J. Sacharuk // Trening sportowu na przelomie wekow
Miedzunarodowa Konferencja Naukowo Metodyczna, 27-29 listopada,
COS Spala. – Warszawa, 2000. – P. 112-116.