Шляхи ефективного формування здорового способу життя дітей з використанням принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25pКлючові слова:
здоровий спосіб життя, дошкільний навчальний заклад, початкова школа, неперервна валеологічна освітаАнотація
У статті автором дано визначення поняття „наступності у вихованні здорового способу життя старших дошкільників і молодших школярів”. Визначено педагогічні умови, принципи та шляхи ефективного виховання здорового способу життя дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.
Посилання
Іванашко О. Е. Психологічний аналіз усвідомлення здорового способу життя дітьми дошкільного віку : автореф. дис. …канд. психол. наук. / О. Е. Іванашко. – Рівне, 2001. – 20 с.
Концепція неперервної валеологічної освіти в Україні // Шкільний курс „Валеологія” : Зб. матеріалів. – Київ : Освіта, 1994. – 94 с.
Наступність у навчально-виховній роботі дитячого садка і школи / За ред. З. Н. Борисової. – Київ : Рад.школа, 1985. – 141 с.
Свириденко С. Формування культури здоров’я дитини в сім’ї як чинник соціальної компетентності // Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство : наук.-метод. зб. / ред. кол. Н. Софій (голова), І. Єрмаков (кер. авт. кол. і наук. ред.) та ін. / С. Свириденко. – Київ : Контекст, 2000. – С. 135–139.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори : у 5 т. / В. О. Сухомлинський. –
Київ : Рад. шк., 1977. – Т. 3. – 670 с.
Рубинштейн С. Л. О воспитании привычек у детей / С. Л. Рубинштейн. – Москва : Педагогика, 1996. – 150 с.
Юрочкіна С. О. Педагогічні засади валеологічного виховання дітей старшого дошкільного віку : дис. … канд. пед. наук. / С. О. Юрочкіна. – Київ, 1997. – 135 с.