Педагогічні принципи викладання настільного тенісу у ВНЗ

Автор(и)

  • О. О. Алєксєєв Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Ukraine
  • І. В. Райтаровська Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25p

Ключові слова:

педагогічні принципи, настільний теніс, систематична робота, мотивація спортсменів

Анотація

У статті проаналізовано основні педагогічні принципи викладання настільного тенісу у ВНЗ. Вивчення педагогічних принципів ( систематична робота, мотивація спортсменів, візуальні методи роботи, контроль здоров’я, індивідуальне навчання гравця) при проведенні тренувальних процесів зокрема, як структурної одиниці всебічної підготовки студентагравця в настільний теніс, дозволив визначити, що саме із впровадженням у навчання прийомів тренування можна розраховувати на вирішення таких проблем при навчанні студентів, як підвищення технічної майстерності й психологічної надійності, тактики, підведення студента-тенісиста до стану найвищої результативності під час тренувальних й змагальних ігор.

Біографії авторів

О. О. Алєксєєв, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри спорту і спортивних ігор

І. В. Райтаровська, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський

старший викладач кафедри спорту і спортивних ігор

Посилання

Афтимичук О.Е. Значимость ритма в системе профессиональной педагогической и спортивной подготовки / О.Е. Афтимичук, З.М. Кузнецова // Педагогико-психологические и медико-

биологические проблемы физической культуры и спорта. – 2015. – № 2 (35). – С. 28-38.

Барчукова Г.В. Настольный теннис [Учебное пособие для студентов] / Г.В. Барчукова, А.Н. Мизин. – М.: ТВТ Дивизион, 2008. – 188 с.

Барчукова Г.В. Настольный теннис / Г.В. Барчукова. – М. : Физкультура и спорт, 1990. – 137 с.

Виленский М.Я. Проблемы физического воспитания студентов и учащихся школ / М.Я. Виленский. – М., 1968. – 59 с.

Ландик В. И. Методология спортивной подготовки: настольный теннис / В. И. Ландик, Ю. Т. Похоленчук, Г. Н. Арзютов. – Донецк : НОРД – ПРЕСС, 2005. – 612 с.

Оплетин А. А. Саморазвитие личности студентов вуза с помощью универсальной системы разминки на занятиях физической культурой : монография / А. А. Оплетин. – Пермь, 2012. – 190 с.

Ребрина А.А. Настільний теніс. Другий рік навчання : [метод. посібник] / А .А. Ребрина, Г.А. Коломоєць, В .В. Деревянко. – К . : Література ЛТД, 2010. – 144 с.

Ткачев А. Л. Сравнительная характеристика показателей относительной силы спортсменов, специализирующихся по настольному теннису и волейболу / А.Л. Ткачев // Физическое воспитание студентов творческих специальностей. – 1999. – № 7. – С. 21-22.

Физическая культура : [ Учебное пособие для студентов высших учебных заведений] / Под ред. В.Д. Дашинорбоева. – Улан-Удэ : Изд-во ВСГТУ, 2007. – 229 с.

Худец. Р. Настольный теннис. Техника с Владимиром Самсоновым / Радивой Худец / [пер. с англ. Белозеров О.]. – М.: Виста спорт, 2009. – 2-е изд. исправл. – 272 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-28

Як цитувати

Алєксєєв, О. О., & Райтаровська, І. В. (2017). Педагогічні принципи викладання настільного тенісу у ВНЗ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%p