Соматичний тип конституції як критерій індивідуалізації фізкультурно-оздоровчих занять
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2017-0.%25pКлючові слова:
інтереси, схильності, здібності, темперамент, характер, морфологічні можливості, тип тілобудови.Анотація
В даній статті проведений аналіз літературних джерел, який дозволив визначити коло вихідних положень нашого дослідження.
Загальними основами індивідуалізації процесу фізичного виховання виступають біологічні та педагогічні закономірності. У педагогіці до індивідуальності відносять найбільш характерні риси тієї чи іншої особистості, які надають їй неповторності. Вирішення проблеми у педагогіці здійснюється за рахунок індивідуального підходу у навчанні та вихованні, який передбачає організацію педагогічного процесу з урахуванням індивідуальних особливостей учня, умов його виховання, життя та деяких інших характеристик.
Посилання
Апанасенко Г.Л. Еволюція біоенергетики і здоров’я людини / Г.Л. Апанасенко – СПб. : Петрополіс, 1992. – 123 с.
Батаршев А.В. Діагностика темпераменту і характеру / А.В. Батаршев – СПб .: Питер, 2006. – 368 с.
Гавришко С. Г. Проблема відбору та орієнтації хлопчиків 4–6 років до певного виду рухової діяльності //Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія “Педагогіка. Соціальна робота”/ С.Г. Гавришко – Ужгород, 2002. – № 6. – 42–45c.
Кречмер Е. Будова тіла і характер / Е. Кречмер – М .: Педагогіка-Пресс, 1995. – 608 с.
Лисов П.К. Анатомія ( з основами спортивної морфології / П.К. Лисов, Б.Д. Никитюк, М.Р. Сапін – М.: Медицина, 2003. – 46 с.
Платонов В. Н. Система подготовки спортсменов в олимпийском спорте. Общая теория и ее практические приложения: ученик для студ. высш. учеб. заведений физ. воспитания и спорта / В. Н. Платонов. – К. : Олимпийская литература, 2004. – 808 с.
Łaskia-Mierzejewska T. Ćwicenia z antropologii / Łaskiа-Mierzejewskiej T. // Zeszyt naukowo-metodycny. – Warszawa. 2008 – 171 р.