РОЗВИТОК НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ІТАЛІЇ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2016-0.%25pКлючові слова:
розвиток, неформальна освіта, педагогічна проблема, країни ЄвросоюзуАнотація
Автором статті визначено мету, завдання, об’єкт, предмет,
наукову новизну, теоретичне і практичне значення наукового
дослідження на тему: «Неформальна освіта в розвинених
країнах Євросоюзу (на прикладі Італії)». Метою дослідження
є визначення особливостей організації неформальної освіти в
розвинених країнах Євросоюзу на прикладі Італії, обґрунтування
її напрямів, організаційних форм і методів задля застосування
європейського досвіду в умовах реформування освіти в Україні.
Посилання
Електронні ресурси бібліотеки В.І. Вернадського [Електронний
ресурс] – Режим доступу :http://nbuv.gov.ua/node/554
Неформальна спільність і формування засад самоорганізації
суспільства (на матеріалі українського бароко) [Електронний
ресурс] – Режим доступу : http://referatu.net.ua
Можливості системи дистанційної підтримки[Електронний
ресурс] – Режим доступу : http://disted.edu.vn.ua
Книги та підручники з історії України та всесвітньої істрорії
[Електронний ресурс] – Режим доступу : http://history.vn.ua
Жуліна Є. Європейські системи оплати праці [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://cozap.com.ua
Горук Н.М. Проблеми неформальної освіти жінок у США: автореф.
дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Горук ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 21 с.
Образование и наука XXI века[Електронний ресурс] – Режим
доступу : http://www.rusnauka.com