КАТЕГОРІЯ ЗДОРОВ’Я І ПРОФЕСІЙНИЙ УСПІХ УЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
здоров‘я, фізичне виховання, вчитель, учні, рухова діяльність, здоровий спосіб життя.Анотація
В статті автор розкриває особливості професійної діяльності вчителя фізичної культури з позицій взаємозв’язку змісту категорії “Здоров’я” І професійного успіху учителя в контексті фізичного виховання.
Посилання
Борисенко А. Система фізичного виховання учнів початкової школи // Фізичне виховання в школі. – 1997. – № 2. – С. 15-17.
Гуменюк В.А., Батова Н.Я., Мельникова Т.С. и др. Системный анализ коррегирующего действия цветомузыки // Вестник Росийской академии медицинских наук. – 1998. – № 2. – С. 18-25.
Гуревич И.А. Круговая тренировка при развитии физических качеств. 3-е изд., перераб. и дополн. – Минск, 1985. – 256 с.
Дмитренко С. Об’єм рухливої активності і рівень фізичної підготовленості у дітей, що мешкають на територіях, забруднених радіонуклідами // Фізичне виховання в школі. – 1998. – № 4. – С. 32-36.
Дуб И.М. Физическое состояние учащейся молодежи Украины как показатель нации // Междунар. научн. конгресе «Физическая культура, спорт, туризм в новых условиях развития стран СНГ» / Под. ред. Б.Н. Рогатина и др. – М.: Изд-во фонда им. М.Ю. Лермонтова, 1999. –
С. 179-184.