ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ШКІЛЬНОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-8082.2008-0.%25pКлючові слова:
здоров’я, здоровий спосіб життя, гендерний підхід, школа, підлітки.Анотація
У статті розглядаються статеві особливості формування та збереження здоров’я школярів, методи покращення рівня здоров’я хлопчиків і дівчат та гендерні принципи освіти.
Посилання
Вишневский В.А. Здоровьесбережение в школе. – М.: Изд во «Теория и практика физической культуры», 2002 . – С. 142 156.
Заікін А.В., Солопчук М.С., Полторацька В.В. Проблематика гендерного підходу в навчанні та вихованні школярів // Педагогіка та психологія: Збірник наукових праць / За заг. редакцією академіка І.Ф. Прокопенка, чл. кор. В.І. Лозової. – Харків: 2006. – Вип. 29. – С. 55-60.
Ильин Е.П. Дифференциальная психофизиология мужчины и женщины. – СПб.: Питер, 2003. – 544 с.
Лубышева Л.И. Введение в социологию физической культуры и спорта: Курс лекций. – М., 1998. – С. 45-61.
Смирнов Н.К. Технология как средство обучения второго поколения // Школьные технологии. 2001. – №1. – С. 3 9.