Культурологічний підхід при формуванні фізичної культури студентів

Автор(и)

  • Вадим Стасюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%25p

Ключові слова:

здоровий спосіб життя, культура здоров’я, студентки, знання, ціннісні орієнтації, мотивація.

Анотація

У статті розглядається культурологічний підхід як одна з методологічних основ формування мотивації студентів на здоровий спосіб життя, усвідомлене відношення до занять фізичною культурою.

Біографія автора

Вадим Стасюк, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

викладач кафедри спорту і спортивних ігор

Посилання

Віленський, М.Я. Студент як суб’єкт фізичної культури /М.Я. Віленський // Теорія і практика фіз. культури. – 1999. – №10. – С. 2-5.

Клименко Г. У. Удосконалення фізичного виховання студенток у вищих навчальних закладах / Г.У.Клименко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2002. – №2. – С. 86-90.

Кривошеєва Г. Культура здоров’я особистості як соціально-педагогічна проблема // Шлях освіти. – К., 2001. – №1. – С. 35-37.

Пальчинська Л. Мотивація – важливий компонент форму вання якісного фізичного розвитку / Л.Пальчинська, Н.Котченко. – К.: Початкова школа, 2004. – №8. – С. 69-70.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-11-10

Як цитувати

Стасюк, В. (2010). Культурологічний підхід при формуванні фізичної культури студентів. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2010-0.%p