МОТИВАЦІЙНІ ПРІОРИТЕТИ ДО ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИ- ХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ М. ЧЕРНІВЦІ)

Автор(и)

  • А.В. Гакман Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Ukraine
  • Л.В. Балацька Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Ukraine
  • Т.Б. Григоришина Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Ukraine
  • О.П. Ніколайчук Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-8082.2018-0.%25p

Ключові слова:

мотивація, студенти, процес фізичного виховання.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню мотиваційним пріоритетам процесу фізичного виховання студентів закладів вищої освіти І рівня акредитації, на прикладі м. Чернівці. У експерименті брали участь 60 студентів 1 - 3 курсів Чернівецького вищого комерційного училища Київського національного торговельно-економічного університету. Визначено пріоритетні види рухової активності студентів ЗВО на заняттях фізичним вихованням. Проаналізовано вибір видів рухової активності студентами із запропонованих програмою фізичного виховання ЗВО. Досліджено структуру мотивів до занять фізичними вправами, загально-культурні інтереси досліджуваного контингенту та причини, що заважать займатися руховою активністю. Виокремлено рекреаційні заходи які відвідують студенти в позанавчальний час та пріоритетні види рухової діяльності студентів ЗВО після навчальних занять.

Біографії авторів

А.В. Гакман, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці

Кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент
кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту

Л.В. Балацька, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці

Кандидат наук з фізичного виховання та спорту, викла-
дач кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту

Т.Б. Григоришина, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці

Викладач кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту

О.П. Ніколайчук, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці

Старший викладач кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту

Посилання

Андрєєва О. Аналіз мотиваційних теорій у сфері оздоровчої фізичної культури та рекреації. Теорія і методика фіз. виховання і спорту. 2004. № 2. С. 81-84.

Безверхня Г.В. Формування мотивацій до самовдосконалення учнів загальноосвітніх шкіл засобами фізичної культури і спорту: метод. Рекомендації для вчителів фізичної культури. Уманб : УДПУ, 2003. 52 с.

Виленский М.Я. Формирование потребности в физическом совершенствовании как психолого-педагогическая проблема. Физическая культура в научной организации учебного труда студентов пединститута. М., 1981. С.109-124.

Гакман А.В., Байдюк М.Ю. Закордонний досвід рекреаційно-оздоровчої діяльності у рамках дозвілля з людьми похилого віку. Молодий вчений. 2016. №11. С. 116-120.

Гакман А.В., Байдюк М. Ю. Мотиваційні чинники рекреаційно-оздоровчої діяльності людей похилого віку. Молодий вчений. 2017. №3. С. 70-73.

Мосейчук Ю.Ю. Формування мотиваційних потреб студентської молоді до фізкультурної діяльності. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури: фізична культура і спорт. К.: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. C. 400–403.

Andreeva O., Hakman A., Balatska L Factors which determine the involvement of elderly people to health and recreational physical activity. Trends and perspectives in physical culture and sports. Suchava, 2016. P.41-47.

Andrieieva O., Hakman A., Balatska L., Moseychuk Y., Vaskan I. & Kljus O. (2017). Peculiarities of physical activity regimen of 11-14-year-old children during curricular and extracurricular hours. Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2422 – 2427. doi:10.7752/jpes.2017.04269

Hakman, A. Medved, A., Moseychuk, Y., & Muzhychok, V. Analysis of features of motivational priorities to recreation and recreational activities of different groups of people Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. № 2 (38). С. 85-90.

Iedynak G., Galamandjuk L., Kyselytsia O., Nakonechnyi I., Hakman A. & Chopik O. (2017). Special aspects of changes in physical readiness indicators of young men with different somatotypes between 15 and 17 years of age. Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2690 – 2696. doi:10.7752/ jpes.2017.04311

McDaid D Park A., Matosevic T.. Systematic mapping of mechanisms used to fund and pay for mental health services in high income countries.2014.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-30

Як цитувати

Гакман, А., Балацька, Л., Григоришина, Т., & Ніколайчук, О. (2018). МОТИВАЦІЙНІ ПРІОРИТЕТИ ДО ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИ- ХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ М. ЧЕРНІВЦІ). Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. https://doi.org/10.32626/2309-8082.2018-0.%p